doften av nybakat

Yo!

Inne på sista sjukdagen nu, man kan nästan säga att idag mest är till för kurering och förebyggande av ytterligare sjukdom, eftersom igår var första dagen jag kunde prata utan allt för mycket problem. Hade varit snudd på idioti att slänga sig tillbaks till jobbet och arbeta sig igenom ett 8-timmars pass i telefon. Men imorgon minsann, då är jag på plats! Känns rätt roligt, många teammedlemmar som kommit tillbaka från semestern. Nice nice!

Igår var det kusinkalas, dubbelt upp eftersom Elin och Linda fyller år med ca en veckas mellanrum och firar tillsammans. Bjöds på grillat och annat gott! Blev grymt trött dock, och huvudvärk som inte var av denna världen. Inte van att vara farten I guess.

Eftersom jag börjat bli less på att gå hemma, lägenheten skiner, tvätten är kliniskt ren... Ja vad gör man då? Jo, man dyker ner i receptboken och bakar bröd! Allt i nya livets anda.
Så nu ligger ett stycke rågbröd och svalnar, ska snart fara iväg till Coop Bergnäset och köpa ett paket jäst och sätta igång med nästa varv. En annan form av rågbröd. Lika bra att "keep up the good spirit" nu när jag är igång. Men vad hände med vädret? Jag hade tänkt promenera till affären, men i spöregn? Mnae.

Yeye. Dags för lite sen lunch/tidig middag. Sedan bege sig mot coop på något sätt. Har ju faktiskt regnjacka... Hm.

Take care!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

du är så flitig, va tar du för att komma och baka hos mig ;)

2008-08-15 @ 17:29:50
URL: http://perniillah.blogg.se/
Postat av: E

snart ses vi!! jag landar 10:55 imorn pa kallax men vet inte om jag har na pengar pa mobilen..sa du far garna ringa om du har tid o lust :D pöss'

2008-08-16 @ 15:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0