*visslar*

Mange Schmidt och Petters "Giftig" har fastnat med lim i hjärnkontoret sedan i lördags. Går och visslar för mig själv...

Igår hade jag nattvaka, åtminstone enligt min dygnsrytm. Satt uppe och såg "Gladiator", kunde inte låta bli. Var ett par år sedan sist. En riktigt bra film om man frågar mig. Kände de sentimentala vågorna komma mot slutet så det var bara att hämta näsdukar. Jag är inte den som brukar lipa till filmer, på sin höjd bli tårögd. Men inte i detta fall.



Kom på att det faktiskt är Valborgs imorgon! Vad gör man då? Ser på majbrasa? Grillar? Vi får se, antingen umgås jag med familjen, Ulle och pojkarna skulle komma förbi. Eller så blir det något annat. Hur som helst näst intill nyktert, eftersom jag börjar 08:45 dagen därpå. Jobbar övertid, vilket passar mig perfekt då jag får två lediga dagar av att jobba en. Som planen är nu ska spendera dessa liggandes på stranden i Turkiet med en paraplydrink i handen. Oh yeah!

15:57 Uppdatering

Nu har jag precis gjort bort deklarationen, skönt och smidigt att göra via webben! Och en sak till.. Haft vädringsluckan öppen, and guess what? En mygga a.k.a. mosquito har susat in i lägenheten! En äkta sommarmygga. Vårtecken om något.

Kommentarer
Postat av: E

U and me and the paraplydrink baby! ;) jag e ledig fre-sön (långledigt YAY), hur jobbar du?

2008-04-30 @ 22:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0