sträckning


Morgonstund, just nyanländ till jobbet. Inte ens hunnit få in mitt första samtal ännu...

Igår var det som sagt pajbuffé hos mapa. Åt mängder, låg särskilt hårt åt Ädelostpajen. På det fika i mängder - gott!
Stod och la upp fikabröd när jag gör en helomvändning för att säga något över axeln, och vips så sträcker det till i skuldran. Så nu sitter jag med en sträckning och knaprar pronaxen och smörjer med antiinflammatorisk gel.

Denna gjorde att jag knappt har sovit något alls inatt, eftersom jag bara legat och skruvat för att det smärtat i ryggen. När jag väl somnade drömde jag mardrömmar om att jag var ute och dök, att det då var späckhuggare överallt som försökte äta upp mig (betydelse där, någon?). Med andra ord var jag mer död än levande imorse.

Ställer mig framför spegeln och ska lägga lite mascara på fransarna - oh. My. God. Vilken chock jag möts av, ser ut som att jag målat lila ögonskugga på under ögat istället för ovanpå. Vi snackar riktigt lila. Var bara att gräva djupare i sminkväskan för att hitta någon form av räddare-i-nöden.

Men nu är jag fit for fight! Godmorgon.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Späckhuggarna måste antyda att jag kommer att äta upp dig i helgen=)

2008-04-24 @ 20:07:27
URL: http://www.emeliewarja.blogg.se
Postat av: sanna

haha, men stackare! kom förbi på jobbet så ska du få testa en svinbra tablett :) (fan vilken missbrukare jag är)

2008-04-24 @ 22:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0