rastlös


Känner mig sådär poppigt rastlös, men samtidigt trött. Ska jag pallra mig iväg och träna eller inte...

image142
Dagens middag: Hirsburgare med fetaost och soltorkade tomater och blandade grönsaker till.
Recept på biffarna finns här.

Nu har jag bara ett par saker att tillägga:

1. Missan nös just på min arm, den blev genomblöt. Trevligt trevligt.
2. Tror banne mig att jag ska städa, hade tänkt göra det imorgon på min lediga dag men gör bort det ikväll.

[ får tyvärr inte bort den centrerade texten här i slutet ]


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du kan ju bli min personliga kock och laga sådär nyttig mat till mig. Jag är fortfarande inte nöjd över mina kostval!!=)) haha

2008-04-15 @ 19:16:16
URL: http://www.emeliewarja.blogg.se
Postat av: E

Har ni kollat om ni får ledigt du & jenny!?!?

2008-04-15 @ 19:20:01
Postat av: Sara

E: jo, vi har sökt ledigt. Det de hänger på är om jag får bortbytt helgen eller inte. Det vet jag ju då jag fått schemat och sett vilka som kan tänka sig att byta... Har ni bokat?

2008-04-15 @ 20:12:17
Postat av: Emelie

jamen nu behöver jag ju inte äta just råa blomkålsbuketter eller andra gasframkallande grönsaker!=P haha men vegetariska biffar och sånt kan du laga åt mig fast....ja då var det bönorna!! hahahaha äh dålig idé egentligen! hahaha

2008-04-15 @ 20:46:53
URL: http://www.emeliewarja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0