nåmen jo.


Väderleksrapport: Dimman har nu lättat över staden och solen börja skina igenom molnen. Jag hoppas det vill bli sådär soligt som det var förra veckan!

Lovade att lägga in lite bilder från helgen, efter närmare eftertanke känner jag att nä, jag orkar inte. Det går däremot jättebra att klicka in på bloggar tillhörande Pernilla eller Emelie för att kika på deras bilder, jag hade ändå ingen kamera med mig så hade hursomhelst fått sno bilderna av dem.
Istället lägger jag in en bild på dagens lunch, här i stugan bjöds det på röd quinoa med grönsakspytt, till det stekt halloumi. Egenkomponerat så har inga recept att dela med mig av.

image148

























Tanken var att jag skulle köra igång en liten vårstädning här hemma, och inte av lägenheten utan av kroppen. Dvs. en vår-detox. Men känner mig lite tveksam (sorry Emsi...!) till att köra en riktigt variant, utan funderar på att satsa på att äta lite närmare ursprunget så att säga, råa grönsaker, sallader, mycket frukt. Och samtidigt dricka mycket vatten och örttéer. Så sparar jag lite på den riktiga utrensningen...

Vi får väl se hur det blir, helt plötsligt får jag för mig att köpa en detoxkur. Men men...

(Texten nedanför bilden skulle inte vara centrerad men blogen verkar ha bestämt sig. I sten.)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Men Rubert! Vad är det för nyttig smörja du äter hela tiden??!!!=) varför inte äta chips och godis istället, det är ju godare!=D Folk kan inte kolla på min blogg eftersom jag har lösenordsskyddat! hihi

2008-04-28 @ 16:18:17
URL: http://www.emeliewarja.blogg.se
Postat av: E

Måste bara säga: gud vad gott det där såg ut! typ perfekt upplagd tallrik som tagen ur tidning :D vad var det i grönsakspytten dära? nån slags kål?
hehe jasså du, du vek ner dig :P jag var då in på life idag och kirra biffen! jag som hade hoppats på stöd från dig, alltid enklare att vara två som stöttar varandra i svaga lägen.. ;)

2008-04-28 @ 23:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0