mitt-i-veckan


Jag räknar dagarna till helgen...

Jag måste bara få citera Pernilla, efter att hon köpt blondering och färgat håret på hemmaplan:

"Det ser ut som att en morot har skitit på min skalle!! Åååhhh..."

Behöver jag inflika att hon illa kvickt bokade frisörtid nästa dag??? Haha!

Ganska lustigt egentligen, man tänker att man ska spara pengar och göra det själv. Alltför ofta slutar det med att man får panikboka första lediga tid hos första tillgängliga frisör - hur effektivt är det?!

Ikväll blir det födelsedagsmiddag för sis, pajbuffé. Gotti-gott!

Kommentarer
Postat av: E

Jenfa blir bara hemma 6dgr till, sen drar hon söderut och bor i norge över sommarn! jag tror jag far till skeå i helgen iaf, men gissar att du blir kvar i stan ändå, går på partaj :P

2008-04-23 @ 10:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0