fredag


Vilket innebär (halleluja)helg!!

Blev lunch ute idag också, salladsbuffé på Symfoni. Alla som inte provat den ännu - gör det!
Inte bra för min ekonomi detta med att äta ute hela tiden. Men trots allt sista utbildningsdagen idag vilket innebär att den dryga en timmes långa lunchrasten vi njutit av i 5 veckors tid är borta. Tllbaka till 30-minuters raster, och då blir det minsann inte springa på stan!

På tal om ekonomi...

Efter mycket letande hittade jag rätt på skatteverkets hemsida igår - trodde jag. Hur som helst visade sig mödan vara i onödan då jag ändå fick deklarationspapperna på posten idag, och fick den rätta summan, inte alls som igår men åt rätt håll! 6200 kr dimper ner på kontot innan midsommar - jag tackar och tar emot!!

Nu ska jag ladda om batterierna inför en kväll i Piteå. SMASK (studenternas egen schlager kan man väl säga) och träffa lite pit'bor man inte sett på länge - nice! Imorgon blir det hemmanisse. Det blir hemmanisse. Om jag skriver det nog många gånger lyckas jag nog övertyga mig själv om att det är de enda rätta. Hemmanisse!

Take care!


Kommentarer
Postat av: E

prisa gudarna, skatteåterbäringen e här! :P måste testa symfoni nån gång, låter onekligen gott. så får vi la ta down to earth nästa runda, MED cash. blev inget after work för mig ikväll.. jag tog mig så långt som till kirsis soffa, sen blev det tidig timme pga att jag bara satt å gäspa hela tiden.. hehe i'm getting old ;)

2008-04-04 @ 23:52:17
Postat av: Emelie

Vadå hemmanisse!!!??? Du skulle ju dricka vin!!!!!

2008-04-05 @ 10:08:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0