första egna samtalen

Sitter här på jobbet med en klump i magen, Johanna gick precis hem för dagen vilket innebär 3 timmar ensam i telefon. Oh mama... Nå lika bra, på måndag är det ju oavsett skarpt läge som gäller, måste ändå vänja mig!

Rätt lugnt på telefonen, därför jag hinner skriva här mellan varven.

Just käkat lunch ute med Emma och Jenny. Vi skulle gå på nyinvigda Down to earth, sett framemot denna lunch jättelänge! Väl på plats visar det sig att dom varken tar rikskuponger eller bankomatkort - knepigt värre. Närmaste bankomat ligger ju ett X antal meter bort, och har man bara en timmes lunch så blir det tight.

Så istället för en nyttig vegetarisk buffé gick vi på Olivers och åt av deras buffé, smaskade mängder och som krona på verket var det ju torsdag = plättar. Krydda det med rabarber/hallonpaj och kaffe och du har en riktigt fin dag. Kommit på att jag är varannandagare, varannan nyttig och varannan inte. Lite för ofta godsaker med andra ord!

Åh håller så smått på planera en eventuell utlandsvistelse i slutet på maj/början på juni. En vecka i Turkiet, få lite förbränna. Vore härligt! Vi får se vart det slutar...

Nu kommer ett samtal.. fy fan.

Kommentarer
Postat av: Emelie

vaför ska alla hoppa på mig när jag gör något nyttigt för en gångs skull??!! hahaha

2008-04-03 @ 14:42:32
URL: http://www.emeliewarja.blogg.se
Postat av: E

trevlig lunch med damerna, du får hälsa jenny och tacka för trevligt sällskap :) blev ingen middag för mig idag, var inte alls hungrig (varför undrar jag hehe). lite frukt & muesli, nu e jag mättmätt!
U & Me baby utomlands igen; sol, bad, båtturer, svalkande öl i solnedgången, paraplydrinkar.. aaah måste bara få allt att funka!

2008-04-03 @ 21:05:34
Postat av: Elin

åhå finns det en ny down to earth! Vart ligger den?

2008-04-06 @ 16:38:48
URL: http://eling.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0