dampkatt


Yes, just nu har Missan smeknamnet dampkatt. Man märker när ett damputbrott är på intågande, då börjar hon ge sig på fötter och händer och allt vad det nu är. Har kommit på en lösning på detta, då det helt klart är någon form av aggression som vill ut: ett utreageringsmjukdjur. Så fort jag märker damptendenserna komma, slänger jag iväg gossedjuret åt henne - och den får spö vill jag lova! Hon tar ett rejält stryptag om leksaken och sparkar fanatiskt med bakbenen (dampkatt just nu 5 m åt vänster).

image124
Missan, här med sin kattkudde, inte dampleksaken

Försöker snoka reda på hur mycket skatteåterbäring jag ska få (för återbäring blir det, annars blir jag ledsen). Skaffat BankID men har inte hittat rätt på hemsidan ännu. Fått en eventuell summa som skulle kunna vara det jag får tillbaka...

Nu är det Skipper!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0