Uppe med tuppen...


Det var länge sedan jag satt uppe och helt klar vid denna tidpunkt på dygnet.. Men när jag vet att jag ska iväg någonstans måste jag stiga upp tidigare för att hinna packa klart det sista och självklart tar det ca 30 min under beräkning. Sedan är det bara att rulla tummarna.

Snart bär det iväg på personal-happenings. Ska bli spännande, och förhoppningsvis göö' roligt! Bussen går till Nordkalotten vid 12, sedan blir det lunch där innan vi spenderar eftermiddagen ute med olika aktiviteter (laddat upp med vinterjacka, täckisar, halsduk, pannband, tjocksockar - you name it). Framåt kvällen är det enligt schemat middag och sedan musikunderhållning.

Vi har fått en packlista också, med en del konstigheter...

- Liten handduk (som du inte är rädd om)
-1 trårdrulle
- 2 plåster
- Badkläder

Vad ska detta betyda.....?

Kommer hem igen imorgon, kl 9 drar aktiviteter igång igen och före det ska man ha hunnit klämma i sig frukost. Well... Dagsformen på alla lär vara lite smårisig ;) Vid 13-tiden är vi hemma igen.

Nej nu måste jag gå och packa på mig ett lass med kläder innan jag börjar knata ut till bussen.

Take care!

[ over and out ]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0