Tack


Vill börja med att tacka alla fina människor som finns i mitt liv just för att ni finns där. Jag är så lyckligt lottad som får ha er runt omkring mig. Mina underbara vänner för alla galna upptåg, alla roliga stunder, alla skratten. Och för stödet och uppmuntran i de stunder när man mår som sämst och känner livets meningslöshet. Då ger ni mig livsgnistan åter. Familjen för deras trygga gemenskap som alltid består. Tryggheten. Kärleken. TACK.

[ Hade just ett långt samtal med en av ovan nämnda människor, som vände tårar till skratt. Det är inte ofta nog man stannar upp och reflekterar över det man har, och känner tacksamhet för detta. ]

Nå. Annars då! Sen sist har det hunnit personalfestats, och det med råger! :P Haha! Enda trösten är väl att chefen var onyktrare än jag...
Men var riktigt, riktigt roligt! Fasen så skoj! Först en dag med uteaktiviteter (i regnet, tur att jag hade gummistövlar), typ "nu ska hela teamet ta sig från punkt A till B och endast 23 ben i backen" etc etc. Sedan fick vi tillfälle att promenera på glödande kol. Jag avböjde, till skillnad från resten i min grupp. Sedan bastade vi innan vi gick till en god trerättersmiddag, liveunderhållning (folk var taggade redan under förrätten) och en kväll full av dans, vändor i baren och småflörtande med nattportiern efter nattmackor. Haha!

        Some party-Telianer

Nu har jag kört tequila med bossen, druckit prima kvalitets rysk vodka, dansat bugg vid receptionen och fått en kollega smutskastad p.g.a. en kommentar ifall jag var gravid. Den ni!
[ För övrigt, kan meddela att dagen efter när utbildning/diskussion drog igång kl 9, var folk lagomt taggade och fräscha. Huvudvärkstabletterna gick laget runt... ]

 Lite slitnare dagen därpå...

Lite lustigt, hade precis bett att få låna Emelies Självkänsla nu! när vi fick just den boken som avslutning på lördagen. Passande!

Jobbade övertid söndag, så känns som att jag varit på G nu ett tag, ska bli gode skönt helg. Ska bara slappa, slöa, sova.. Och en del annat.

Nu ska jag iväg till stan och ta en fika med Emsi! Och sedan handla, första gången på tjaa, två veckor. Mja.

[ den som kan känna glädje för lite har mycket att vara glad för ]

Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0