Beware of the virus...


Just nu känns det som att Luleå är en enda stor grön, slemmig förkylningsbakterie. Höger och vänster om mig hostar och nyser folk, och känner själv att jag håller på bli sjuk.. igen.. igen.. igen.
Så istället för att jag och sis körde på den inplanerade träningen bestämde vi oss att köpa massa godis och se film - där snackar vi äkta Sara-anda! Allt eller inget ;)

Såg Spiderman 3, den var bra. Och efter filmen och smånynnat Simpsonsfilmens parodi på Spiderman-låten.
"Spiderpiiig nanana". Till mina släktingars förtret!

Nyinköpt:

1. Köpt mig en ny mössa idag.
2. Köpt nya théer
3. Handcréme för mina vinternariga händer

Nu ska jag gå och koka en kopp kvällsro som varvar ner min sockertopp.


image23

"Spiderpig, spiderpig. Does whatever a spiderpig does. Can he swing from a web? No he can't, he's a pig. Look out, he´s the spiderpig"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0