In med det nya, ut med det gamla


...Året. Och slaggprodukter.

Sitter här på jobbet och räknar ner minuterna, inne på sista halvtimmen nu. Äntligen är det lugnt, har flera minuter mellan samtalen. Det var i den tron jag kom till jobbet imorse, "Gööh vilken skön dag detta ska bli, helgdag och allt!" men tji fick jag, röda köer hela dagen och minst en kvart i väntetid=samtal heeela tiden. Pust.

Nu blir det ett snabbt inlägg, men tänkte att jag trots allt måste lämna ett litet fotavtryck såhär på årets sista dag. Nu var då 2007 över, det känns som igår 2006 var över. Det går undan här i livskarusellen!
Hade jag varit ambitiösare, haft mer tid och befunnit mig på hemmaplan hade jag gjort någon chic summering av det gångna året. Men nu är jag i startgroparna på att rusa hem (10 minuter kvar...) till en minst sagt smarrig middag hos ma-pa. Oxfilé med västerbottensostgratinerad gorgonzolabakpotatis. MUUMS!

Spontant så är det egentligen en händelse som känns värd att nämna av 2007 (klart det varit många små händelser, man ska inte underskatta vardagen) och det är självskrivet min och Emmas resa. Årets upplevelse, årets lärdom, årets självutveckling, årets spänning.. Kniper många placeringar ;-)

Nyårslöften? Nej. Jag tror inte på det konceptet, en massa löften man sätter upp. Däremot har jag nyårsmål. Att gå framåt i personlig utveckling. Att komma till instikt om jaget. Att leva sunt (mat/träning).

Nu är det snart sluuuuuuuuut. På året och på dagen. Ska börja logga ut mig nu!

GOTT NYTT ÅR, hoppas 2008 bär med sig många hemligheter.

Kommentarer
Postat av: E

Summering av 2007: ASIEN-RESAN! hehe nämen nånting mer ska man väl lyckas klämma fram :P vi får sätta oss ner och göra en liten lista!
Nu är sockerintaget minskat till 0.. få se hur länge jag klarar mig utan att börja klättra på väggarna och riva av mig allt hår ;)
Ses 2008! PUSS

2008-01-01 @ 13:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0